בדק בית דירה יד שנייה

בדק בית שיספק לכם את הכלים לבחון את כדאיות הרכישה של הדירה!

בשונה מבדק בית לדירה מיד ראשונה במסגרתו מאתרים ליקויים שאותם הקבלן מחויב לתקן, במקרה של דירת יד שנייה המטרה לבחון את הנכס הפוטנציאלי ולספק לכם הקונים את המידע המלא שיעזור לכם להגיע להחלטה הנכונה בנוגע לרכישת הדירה.

 

בדק בית דירה יד שניה – ABN יעוץ ניהול ופיקוח הנדסי

קניית דירות יד שניה היא פעולה ידועה ומבוקשת ושוק הנדל"ן כל הזמן נמצא במצב דינאמי של שינויים ומעברי דירה. לכל אדם או משפחה יש את השיקולים או הנסיבות שלהם אשר בגינם הם רוצים לעבור דירה ולשם כך יהיה להם מערך של שיקולים בנוגע לבחירת דירה זו או אחרת. שירותי בדק בית דירה יד שניה הם כלי תומך החלטה ויש להם משקל מכובד בעת ההחלטה על בחירה בדירה מסוימת. עם הזמן יש ביקוש הולך וגובר לשירותים אלה והם גם מתרחבים כך שאפשר לבחור מתוכם את אלה שיהיו נכונים ומתאימים עבור כל לקוח ולקוח.

 

מה כוללים שירותי בדק בית דירה יד שניה?

כאמור, מדובר בסל רחב של שירותים שמתוכו כל לקוח יקבל את השירותים שמתאימים לדרישות והצרכים שלו. יש לקוח שירצה בחינה מעמיקה של מצב הצנרת והחשמל ויש מי שיהיה לו חשוב יותר לדעת אם אין סימנים לרטיבות או היווצרות עובש בתוך הקירות. המטרה של בדק בית דירה יד שניה היא לדעת בדיוק מה המצב של המבנה, כלומר של כל מה שאי אפשר לראות בעין כדי לדעת האם המבנה עצמו, שהוא הבסיס והיסודות של הבית או הדירה ראוי ונמצא במצב תקין או שמא נדרשים תיקונים. גם בלאי טבעי הוא דבר ידוע אך חשוב לבדוק אם הוא לא חמור.

בדק בית – כדי לא לקנות חתול בשק

כאשר הלקוח מזמין שירותי בדק בית דירה יד שניה שמתאימים לדירה ספציפית אין ספק שהוא מגן על עצמו ויודע בדיוק מה הוא קונה או שוכר. בדרך זו לא תהיינה לו הפתעות בהמשך בנוגע למצב הדירה, התשתיות והיסודות שלה וכאשר הוא נמצא במצב שבו כל המידע מונח לפניו הרי שזו הדרך הטובה והנכונה ביותר לקבל החלטות מהותיות, והרי שאין החלטה מהותית יותר מההחלטה איפה לעבור לגור.

מתעניינים בבדק בית לפני מעבר דירה? פנו אל חברת ABN, חברה ותיקה ומנוסה בתחום ותקבלו את סל השירותים המתאימים ביותר לכם ולדירה שלכם.

בדק בית לדירה יד שניה

מי שעומד לעבור לגור בדירה שכבר גרו בה לפני כן לבטח ירצה לוודא שהיא במצב טוב וזאת לשם שתי סיבות – האחת היא כדי לוודא שהיא תקינה ואין בה פגמים שיהוו סכנה לדיירים והשנייה היא כדי לוודא שהמחיר שמבקשים עבורה הוגן ומתאים לה. שירותי בדק בית לדירה יד שניה עושים בדיוק את זה. בודקים לעומק את מצב הדירה, לרבות היסודות והתשתיות וכמובן כל מה שלא נראה לעין – מתחת לאריחי הרצפה ובתוך הקירות עצמם. הדייר או המתעניין בדירה לא יכול לדעת או לנחש את מצב הדירה מבחינה הנדסית ולכן ישכור שירותים מקצועיים לשם כך.

איך יודעים מי מציע שירותי בדק בית לדירה יד שניה

כאשר מחפשים חברת בדק בית לדירה יד שניה חשוב לשים לב למוניטין והניסיון של החברה, שכן זה מה שקובע את הבחירה בה. כאשר מדברים על שירותי בדק בית מדובר בסל רחב ומגוון של פעולות ובדיקות ולא לכל לקוח יתאימו או יידרשו כלל הבדיקות הקיימות. יש בדיקות שמתאימות לדירות חדשות ויש כאלה שנדרשות לביצוע בדירות יד שניה. גדולתה של חברת בדק בית תוכיח את עצמה בהתאמה אישית של סל שירותים ובדיקות לכל לקוח ולקוח בנפרד על פי הדירה המדוברת ועל פי מה שחשוב לו שייבדק ויבוצע.

החשיבות של בדק בית לכל מבנה, בית או דירה

מכיוון שאנשים לא יכולים לדעת בעצמם מה המצב של המבנה עצמו הרי שהם צריכים לקבל חוות דעת מאנשי מקצוע שמכירים את התחום ויודעים גם איך לבצע את הבדיקות הדרושות. הם יכירו את טכנולוגיות העבודה המתאימות לכל צורך ולכל פעולה וכך יוכלו לגלות ממצאים נסתרים מהעין או כאלה שמי שלא מגיע מהתחום לא יכול לדעת. חברה שמציע בדק בית לדירה יד שניה תעסיק עובדים מנוסים ומיומנים שמכירים את התחום ויידעו להתאים לכל לקוח את הבדיקות הנדרשות לו.

חברת ABN מציעה שירותי בדק בית לדירות, בתים ומבנים ומבוצעים על ידי אנשי מקצוע מהתחום שיש להם ידע וניסיון רב.

 

בדק בית יד שניה

כאשר מתרשמים מדירה או בית יד שניה אי אפשר באמת לדעת מה המצב של המבנה עצמו, של היסודות ושל התשתיות. אפשר לראות מה קורה על פני השטח על פי מה שגלוי לעין וזהו. מי שלא מכיר מבנים ואין לו דרך להעריך מה קורה בתוך המבנה או מתחת לרצפה למשל, לא יכול לדעת האם הדירה אכן ראויה למגורים או האם מסתתר בה פגם שעלול להחמיר ולגרום לנזקים של ממש. על מנת לדעת את זה צריך להזמין שירות של בדק בית יד שניה שמבוצע על ידי אנשי מקצוע וזה בדיוק מה שהם עושים.

מה עושים במסגרת בדק בית יד שניה?

לבית או לדירה יגיעו אנשי מקצוע מתחומים שונים של עולמות הבנייה והשיפוצים ויבצעו בדיקות הנדסיות מעמיקות בעזרת כלי עבודה מתקדמים ותוך התבססות על הידע הרב שלהם בתחום. באמצעות בדיקות אלה הם יכולים לגלות תקלות או פגמים שאי אפשר לראות בעין וכמובן גם לבחון מה דרגת החומרה שלהם. האם מדובר בפגמים שחובה לתקן באופן מיידי או שמא מדובר בבלאי טבעי ואיטי שלא מפריע לשימוש במבנה. לאחר שיגבשו את הממצאים וההמלצות שלהם – יוגש דו"ח בדק בית יד שניה ללקוח והוא יקבל כל החלטה שהוא צריך בנוגע למבנה המדובר – האם לעבור לגור בו, להתמקח על המחיר או שמא לקחת על עצמו שיפוץ או תיקון.

הפופולריות של בדיקות מבנים ובתים

מדובר בשירות חדש יחסית שאפשר להכיר מהשנים האחרונות. עם החלתו והצעתו לציבור הרחב הוא הפך לנפוץ ומבוקש מאד, שכן בזכותו ללקוח יכול להיות הרבה מאד שקט והוא לא יקנה חתול בשק. בדק בית יד שניה הוא שירות מותאם לכל בית, דירה או מבנה, שכן לא צריך לבצע את כל הבדיקות הקיימות בכל מקרה ועבור כל מבנה. בדרך זו הלקוח יידע את כל המידע הדרוש לו בטרם יקבל החלטה.

אביעד ניסים עומד בראש חברת ההנדסה ABN שמציעה, בין השאר, שירותי בדק בית מתקדמים ומותאמים אישית.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

פיקוח דיירים

פיקוח מקצועי שדואג לשמור על אינטרס הדיירים, ופיקוח על התקדמות הפרויקט בהתאם לתוכניות! עם ניסיון בפיקוח וליווי בעשרות פרויקטים של התחדשות עירונית אנו מספקים מעטפת מקצועית שדואגת לפקח על עבודת

קרא עוד >>
פיקוח בנייה
פיקוח ובקרת איכות

פיקוח יעיל ומקצועי שתפקידו לפתור בעיות ולצמצם הוצאות בדק, חיסכון של לפחות 50% באמצעות פיקוח יעיל ומקצועי המסתמך על מערכות טכנולוגיות שמספקות מידע לאורך כל שלבי הביצוע ניתן למנוע את

קרא עוד >>
בדק בית לדירה יד שניה
בדק בית דירה יד שנייה

בדק בית שיספק לכם את הכלים לבחון את כדאיות הרכישה של הדירה! בשונה מבדק בית לדירה מיד ראשונה במסגרתו מאתרים ליקויים שאותם הקבלן מחויב לתקן, במקרה של דירת יד שנייה

קרא עוד >>