פיקוח ובקרת איכות

פיקוח יעיל ומקצועי שתפקידו לפתור בעיות ולצמצם הוצאות בדק, חיסכון של לפחות 50%

באמצעות פיקוח יעיל ומקצועי המסתמך על מערכות טכנולוגיות שמספקות מידע לאורך כל שלבי הביצוע ניתן למנוע את הופעתן של בעיות בשלב האחזקה. עלות תיקון ליקוי יכולה להגיע לעד פי עשר ואף פי מאה לעומת הטיפול בליקוי במידה והיה מתגלה בזמן הנכון – בדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

פיקוח בנייה

אין שום אתר בנייה או שיפוצים, קטן כגדול, שיתבצעו בו עבודות ללא מפקח שינהל את כל הפרויקט הזה. הוא יהיה זה שיחבר בין אנשי המקצוע מהתחומים השונים, יכיר היטב על בוריים את כל השרטוטים והתוכניות שהוכנו בטרם יצא הפרויקט לפועל, יידע מה הציפיות מבחינת לוחות זמנים, שימוש בחומרי עבודה ושלבים שצריכים להתבצע בזמנים מסוימים וכל שאלה או עניין לבירור יעברו דרכו. מי שיהיה אמון על פיקוח בנייה הוא מהנדס מנוסה ומיומן שיש לו ניסיון בכמה וכמה אתרי בנייה מסוגים שונים וסדרי גודל שונים והוא יידע בדיוק איך יהיה הכי נכון לנהל כל פרויקט וכל אתר.

החשיבות של פיקוח בנייה מקצועי

לא כל בעל מקצוע יכול גם לפעול בתחום של פיקוח בנייה וצריך לשם כך לא מעט ידע וניסיון בהרבה תחומים של עולמות הבנייה. כאשר פרויקט בנייה מסתיים על פי לוחות הזמנים הדרושים – למפקח יש תרומה גדולה לזה. כאשר אין בפרויקט חריגה מתקציבים וכספים שצריך להוציא – זה בזכות מי שמפקח על הבנייה. כאשר כל בעל מקצוע יודע בדיוק מתי הוא נכנס לפעולה ומה עליו לבצע בכל שלב ובכל נקודת זמן – גם אלה בהחלטתו ובאישורו של מפקח הבנייה. כעת קל יותר להבין אילו אחריות ומחויבות מוטלות על כתפיו של המפקח וכמה חשובים הניסיון והידע שלו.

אין אתר בנייה שפועל ללא פיקוח

העבודות באתר בנייה הן אוסף של פעולות שמגיעות ממגוון תחומים ועולמות תוכן. העובדים שמבצעים בפועל את העבודות לא יכולים להכיר או לראות את התמונה הכוללת וצריך שיהיה מי שיכיר את כל סוגי העבודות הנדרשות וינהל את כל האופרציה של שילוב בין אנשי המקצוע השונים באתר העבודה. זה בדיוק התפקיד של פיקוח בנייה וזו החשיבות שיש לו בכל אתר בנייה, ללא קשר למבנה שבונים וללא קשר לסדר הגודל של מה שעומד להיבנות.

חברת ABN מציעה מגוון שירותים ובכלל זה פיקוח בנייה באתרי עבודה ושיפוצים מכל הסוגים. מומלץ להגיע לפגישה, לתאר את הפרויקט ולשמוע איך החברה יכולה לסייע.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

בדק בית לדירה חדשה מקבלן
בדק בית דירה חדשה

בדק בית ששם את האינטרס שלכם במקום הראשון! במחקר שנערך על ידי חוקרים מטעם הטכניון נמצא כי ב-100% מהדירות החדשות ישנם ליקויי בניה, חלקם ליקויים קטנים שאותם יכול כל אדם

קרא עוד >>
פיקוח בנייה
פיקוח ובקרת איכות

פיקוח יעיל ומקצועי שתפקידו לפתור בעיות ולצמצם הוצאות בדק, חיסכון של לפחות 50% באמצעות פיקוח יעיל ומקצועי המסתמך על מערכות טכנולוגיות שמספקות מידע לאורך כל שלבי הביצוע ניתן למנוע את

קרא עוד >>
פיקוח דיירים

פיקוח מקצועי שדואג לשמור על אינטרס הדיירים, ופיקוח על התקדמות הפרויקט בהתאם לתוכניות! עם ניסיון בפיקוח וליווי בעשרות פרויקטים של התחדשות עירונית אנו מספקים מעטפת מקצועית שדואגת לפקח על עבודת

קרא עוד >>